Thursday, February 18, 2010

KOMPAS CINTA

Apa yang pasti remaja sering mengarahkan cinta mereka ke arah kemaksiatan dan menuju lembah cinta yang dimurkai Allah. Hadirnya Kompas Cinta dengan misi yang satu iaitu memadu remaja ke arah erti cinta yang sebenarnya.

Buku Kompas Cinta setebal 114 halaman ini padat dengan informasi, pengertian juga nasihat-nasihat mengenai cinta. Sering kali erti cinta disalah tafsir oleh muda-mudi masa kini. Apa yang pasti remaja sering mengarahkan cinta mereka ke arah kemaksiatan dan menuju lembah cinta yang dimurkai Allah. Hadirnya Kompas Cinta dengan misi yang satu iaitu memadu remaja ke arah erti cinta yang sebenarnya. Turut termuat dalam buku ini yang mesti anda baca iaitu 7 jenis cinta menurut al-Quran, memilih antara ‘Couple’ atau Ukhuwah Fillah, magnet-magnet cinta dan banyak lagi.
Buku ini sangat sesuai bagi remaja yang masih terkapai kelemasan dalam mencari erti cinta, mereka yang dalam tempoh pertunangan dan bersedia untuk mendirikan rumah tangga juga sesuai bagi mereka yang masih mencari jodoh yang bersesuaian dengan diri. Buku karangan A. Ubaidillah Alias ini berupaya membina sahsiah diri remaja dalam memantapkan diri mencari reda Illahi. Penulis secara sinis memberi teguran membina dalam melihat senario cinta remaja masa kini yang melebihkan ‘couple’. Ikuti juga pandangan penulis dalam menterjemahkan maksud ‘couple’ .
‘Tak kenal maka tak cinta’. Adalah sangat-sangat dialu-alukan buku bertajuk Kompas Cinta Ini bertamu di deretan rak buku rumah anda. Dapatkan naskhah anda hari ini, sama ada untuk dijadikan koleksi peribadi, hadiah kepada anak-anak remaja atau untuk ibu bapa menambahkan ilmu dalam usaha mendidik anak-anak dalam mengenal erti cinta yang sebenar. Insya-Allah buku ini dapat membantu anda mencari jawapan cinta yang selama ini membelenggu jiwa remaja.


RM 12.90 ( SEM.,ALAYSIA )
RM 15.90 ( SABAH/SARAWAK )

No comments:

Post a Comment